fredag 17 juni 2011

Tjingeliiiiing !

Visst folk e riktigt tetiga..Jag vet flertalet äldre som är så fruktansvärda självegocentriska att man vill spy!
Jag ber till gud (fast jag e tveksam på om en gud finns) så ber jag till någon som vill lyssna på min önskan att jag ALDRIG i mitt liv blir sån!

Jag tänker inte tillåta mig att ens bli det heller för den delen, och alla mina vänner runt omkring mig är så humla starka och underbara att de skulle sätta ner foten direkt hoppas jag!

Ville bara rensa mina tankar lite nu, efter mitt upprörda nästan hjärnblödning utbrott nyss!
Helvete vad jag stör mig, men efter denna "av-reageringen" så kommer jag nu och med släppa detta och bli glad igen!

För de bär av på födelsedagsfirande till min fina bror, som fyller år idag!!!! <3
Sen hem och det blir lugna gatan!

För den som väntar på något gott ......


TREVLIG HELG!

Inga kommentarer: