måndag 12 mars 2012

En sen uppdatering.


Oj oj nu vart det ett tag sen jag skrev igen..

Min helg nu spenderades med Audi i Åre, sjukt grym resa!
Och är väldigt tacksam att jag fick tillfället att åka med dit.


Det börjar ljusna nu på dagarna och snön är borta.
Vårkänslor börjar komma smygandes, så nu har jag spanat på nätet lite och hittat underbara saker!

Plånboken/Kuvertväska (enligt mig) nedan är i mörkbrunt läder.
Kan inte bestämma mig om jag gillar den i mörkbrun eller svart bäst!

Dessa tre halsbannd, av märket ICON Design, nedan är ljuvligt fina!
Blev lite fel ordning när jag la upp dom men geeeee miiiig!

Kanske ska unna mig när jag fyller år! :) Present till Matilda..




Tänkte jag skulle uppdatera mera ikväll när jag kommit hem :)
Om jag inte ska ta mig en extra promenad!

Jaja den som lever får se!

Kram kram på er

Inga kommentarer: