söndag 1 juli 2012

Det känner man ju direkt!

En vecka efter midsommar redan! Herregud den är första Juli och sommaren borde vara i full gång.
Ska inte älta på om detta massa heller eftersom facebook bombaderas av alla som klagar och har en miljon åsikter om just vädret..

Med efter midsommar börjar vi ju gå åt mörkare tider igen.. Det känns ju mindre skoj!

I morgon tror jag det kommer kännas extra då jättemånga från jobbet börjar sin semester..
Men men det blir nog bra.



Har ju fel på min dator hemma som vägrar att logga in ens på blogspot.com så får passa på nu när jag är hemma hos mamma.. Blir det lite slö-tid över på jobbet kan ju tänkas att jag hinner med en rad eller två där också..

Snart blir det hem till mitt sköna gröna Majorna!
Smutta på oliver, haha! Det är vuxenpoäng till mig där direkt.

Ha de på badé..
Och missa inte finalen idag :)

Inga kommentarer: