fredag 17 augusti 2012

Att resa!



Idag har vi gjort det... Vi drar iväg.
Resan är bokad och jag ska redan börja drömma mig bort!

Tror inte jag har längtat så mycket på länge efter att bara komma iväg och njuta.
Lapa sol, läsa en bra bok, inta en uteservering med siss och uppskatta på ett helt annat sätt än vad jag tidigare gjort.

Vi är inte unga naiva som reser. Och denna gången blir det njuta.

Det vi är bäst på, att unna oss!


Mer än så blir det inte för idag.

Helgen går i barnens tecken, idag är det förberedelser inför morgondagens dop.
För min, min alldelses egna guddotter Lou.

Efteråt blir det en god drink tillsammans med världens bästa Sandra <3
Att fira att hon ska tillbaka in i jobb-världen efter mammaledigheten.
Så glad för hennes skull med tjänsten på Åhléns.


Avslutar helgen med mys tillsammans med någon som kommit att beröra mig..
Väldigt mysigt.





Inga kommentarer: