tisdag 21 maj 2013

Redanmittiveckanvadhändedär?

Idag är det redan onsdag.. Idag är det möte på jobbet, spännande!
Sen direkt hem och attack sova för att gå upp tiiiiidigt torsdag morgon, duscha och inte jobba 100% för vi ska till huvudstaden :)

Kommer hem till helgen, och på söndag är det Majorna dagen, marknad - Jag ska sälja :)
Haha.

Nästa vecka har jag massa skoj inbokat, weeeeiiii!



Åh igår satt jag i bilen och bara grät, 
fyfan va nerjobbat och motgångar som jag inte förtjänade på jobbet fick mig att gråta?
 Vad hände där?!?!!


Men så svängde jag vägen om fam Peterzéns.
Och den lilla skorpan sken upp som en sol och sträckte armarna direkt!
Åhhh mitt hjärta smälter.
Efter vattenlekar så blev det mys i soffan tillsammans med Abbys flygande fe skola.

Snart ska hon sova över :)

 Älskar den översta bilden, måttligt nöjd!



Inga kommentarer: