söndag 9 juni 2013

Hej hej heeeeej

Vet inte vart jag ska börja.. Eller om jag ens ska?

Mitt nya jobb på Volkswagen är bra, mycket givande! En utmaning, min utmaning som jag letat efter.
Ibland känns det som jag jobbar 15h pass, helt slut i hjärnan och undrar om bilen körde sig hem av sig själv!
Och att jag denna veckan ska jobba över varje dag (frivilligt såklart) så vet jag ju vem som kommer vara mörast i stan på lördag!

Känner att energin är inte på topp(?) Tror jag vet att boven är att jag inte tränat lika effektivt.
Så imon kör jag på som fan!
Nu har jag skrivit det här, så nu måste jag göra det.

Någon som känner sig manad att typ köra badminton i helgen?

Om 5 dagar kommer min saknade kompis hem från sina långa resa!!!!!!
Fyfan vad jag saknar honom.


Nä nu måste jag rusa till jobbet. Tjingeling. puss på er!



1 kommentar:

Em sa...

Du e ju en smartis "egentligen" de e bara att ta tag i träning igen, äta bättre igen och sluta röka igen. Så har du på nolltid tillbaka den där yvberhärliga energin som
Faktiskt bara DU har! /Em