torsdag 18 juli 2013

Detkännermanjudirekt


Nu är det fredag, en välkommen fredag!
Jag jobbar kort dag idag, handlade igår.. Så hem efter jobbet, hämta packning & bege mig iväg!

Trots en sommar med nytt jobb och utebliven semester så är jag nöjd.
Konstigt. (eller så var det för att jag tröttnat och ville utveckla mig på mitt förra)

Uppbokad som jag inte gillar för mycket är jag såklart.
Skoj grejer men samtidigt vart tog min spontanitet vägen?
På de kommande sju helgerna är en spontan (?) och resten hyfsat spikade.

Men hur ska man annars få livet att gå ihop med nära&kära?



Jag vill så mycket till Liseberg!!!!!! Åh ingen skoj som vill åka med mig?

Sen vill jag också verkligen frilufscampa!

Ut på havet och njuta.



Och på måndag ska moster sno sin guddotter och ha tjejkvalitétmys!
Det har gått lite mer än 1 vecka nu och saknar både mamman men vill ha Lou-gos och bara insupa energin som man får av den lille.



Puss och kram på er!































































Inga kommentarer: