torsdag 27 mars 2014

27år och 1 dag

Att ha världens bästa Zandra på jobbet som luskade fram vad jag fick till födelsedags frukost som liten, och som sen bakar till mig!!!! Åh blir varm av gladhet och älskar omtanken oerhört!!

Lunchen spenderades på mannerströms tillsammans med Emma och Zandra!
Lyx a la lyx. Sååååå trevligt och unn på födelsedagen. 

Därefter middag på stan med oslagbaraste familjerna <3

Familjen Sernekvist. Pappa&låtsasmamma


Mamma och låtsaspappa <3

Bästaste syster!


Att komma hem efter bästa 27års dagen någonsin och se detta utanför dörren!
Jag dör lite vilka underbara jag har runt mig!!! <3


Älskar också att innehållet speglade mig exakt! 


Och vad fanns i paketet!!!!!! 


Även en resväska, turkos som är min favvofärg!
Och ett suuuuupersnyggt halsband i rosé såklart :)

Jag klappar mig på axeln och inser att jag har världens bästa omgivning som jag själv har valt! 

Och jag tackar ödmjukast för allas grattis hälsningar och tankar. 

Inga kommentarer: