torsdag 17 april 2014

Vecka 16

I tisdags morse fick jag ett samtal till jobbet!
Ilska och oro slog ner som en blixt!
Vad finns det för sjuka människor där ute i världen?!
Men jag är vuxen, och i sinom tid kommer saker ske! Och det gör mig lugn.

Också veckan har haft långa dagar!
Önskar så att jag hade jobbat år i restaurang så hade jag vart härdad..

Hunnit med middag i Linné på Hello Monkey med Emma. 


Jag åkte igår med min bror och köpa thai, godis och landade i soffan!
American Hustle blev filmen.

Somnade tidigt och tackar Gud för dessa röda dagar! Behövande lång helg :)
Vi hoppas på sol! Enligt vädret 17grader.

På lördag sticker jag till havs. 
På måndag ska jag röja träd. 
På tisdag åter jobb. 

Jag är så glad över mycket även om klag kommer ibland.
Och framförallt Lottan, Emma, Jennie och Sandra som jag ventilerat med och behövt <3 ni är fööör bra.

Inga kommentarer: