fredag 3 april 2015

Skryt!

Vill egentligen bara skrika ut så att hela världen vet hur jävla glad jag är just nu.. 
Vill höja min omgivning till skyarna, vill att alla ska känna sig uppskattade och vet vad det gör i mitt liv. Att dom är speciella!

Det känns som att jag har hittat hem. 
Jag har givetvis haft en underbar resa på vägen hit & mestadels vill jag inte ha ogjort eller byta ut.

Jag har ett jobb jag tycker är fantastiskt.
Det utmanar mig och att jag för snart exakt 2 år sedan tog mig i kragen & tog ett steg utanför min komfort zon har stärkt mig enormt! 
Att jag bytt ut nya personer i mitt liv & vunnit fina människor är världens vinst på lotteriet. 

Att jag har en stöttande, mixad familj gör att livet känna komplett! 

Jag är så lycklig! Äntligen. 
Berusad på livet och leende! Det är verkligen en gåva jag kommer vårda. 

Tjipp tjipp nu ska jag snart bege mig ut i solen med fin vän och njuta av ledig helg. 

Inga kommentarer: