lördag 16 april 2011

Bröllop

Igår satt vi på en jättetrevlig after work, jag och två av mina tjejor!
Välförtjänt trots att veckan sprungit iväg..

Snubblade in på samtalsämnet förhållande och bröllop!
Jag personligen kommer aldrig att gifta mig, det är något som jag inte vill, och visst jag kanske har en skev syn på det men iallafall tänker jag inte det!
Vad är det som är så mycket bättre med det? Jag kan bilda min familj och leva lycklig i alla mina dagar utan ett bevis som i detta fall blir en ring på fingret..
Då sätter sig min bästa vän på tvären (?) och tror verkligen att jag kommer gifta mig.
Jag är nog ganska romansitsk av mig som hon sa, men nej nejnej! Inget bröllop här inte.
Lite tetigt att vi som annars är likasinnade trodde på motsatserna.

Men jag ser verkligen fram emot alla mina vänner kommande bröllop!
Så himla vackert! Alla roligt möhippor m.m. =)

Nu ska jag fortsätta städa här hemma igen, tvätta kl 16, sen kommer Sandra vid 19-tiden!
Hennes små änglar ska få mysa med pappsen själva idag!
Så morsan får ge sig ut en liten sväng med super-tant-matilda. Hoppas på siss joinar med.

Ses sen! Puss

Inga kommentarer: