måndag 25 april 2011

Lite nytt igen

Oj oj påskhelgen sprang iväg!

Supermysigt påsk-lunch i fredags hos mamma med familj!
Vin på stan sedan tillsammans med Emma & Carro, gör mysigt..

Lördagen i stålande solsken spenderades på min gård..
Kvällen slutade senare med lite öl vid plaskis, sen rätt in till stan!
Lyckade dagar i två.

Nu är det åter jobb som står på schemat, dock in till stan en snabbis innan.
Vägen om mammas jobb och köpa mina nya älskingar - Miljoner tack mamma&Chrille för vår deal ;)


Vill påstå att våren verkligen är här, inte lika vågad som andra som säger att sommaren e här?
Håller jag dock inte helt med om, det är fortfarande slutet av april...
I alla fall har jag fått lite färg på näsan, alltid lite roligt!

Nu ska jag borsta tänderna, på med min snygga jeansjacka och rätt ut till bilen!

Inga kommentarer: