onsdag 7 december 2011

Tankar

Har tänkt en del dom sista dagarna. På lite olika saker. Alltifrån att jag känner mig väldigt missnöjd.
Missnöjd kanske inte är rätt ord men gick-glad då?
Någonting fattas mig! Jag vet inte om det är pms, vinter-depp eller vad det är men känns hela tiden som jag är ledsen.
Ledsen för att det känns som jag inte når fram när jag delar mina tankar. Att ingen förstår eller att folk är uppe i sina egna liv. (självklart och jag unnar alla i min närhet deras liv & tillvaro dom har valt)

Jag vet inte vart jag ska börja, eller vilken ende som jag ska dra i. Eller vilket håll jag ska gå åt?
Känner mig inte glad helt enkelt!

Fast jag är gör glad för mycket, så missförstå mig inte nu! Älskar mina vänner, min familj, mitt jobb, ja listan kan fyllas på! Men just nu lyser bara strålkastarljuset på att mindre bra!
Jag orkar inte!!!!!!!!






En gång var jag kär!

Sommar för 2 år sen.

2 kommentarer:

mamma sa...

ÄLSKLING!!!!!!

Någon som tänker på dig varje dag... sa...

Allt sånt kommer att försvinna.. Jag kan lova dig att dem allra flesta någon gång ibland tänker precis som du. Det är naturligt. Man får helt enkelt försöka fylla dagarna med trevliga saker att göra och glada tankar, så ska du se att när du vaknar en dag är allt som det ska igen :)
Och jag måste bara säga att du är vackrare än någonsin!