torsdag 24 november 2011

Heeeeeje

Idag är det lönings fredag!! Underbart och i två dagar har jag bara velat att det ska bli fredag..
Spenderat flera nätter hemma hos Em denna veckan.. Film och mys.

Annars så har det vart lugnt. Förra helgen var riktigt mysig med både Liseberg, vin&middag, Bio, kvalitetstid med bebisar, bästaste vänner och bara en JÄVLA GO HELG.

Idag efter jobbet kör jag fredags städ-tvätt-allt-tråkigt-dag. Kanske avrundar med ett glas vin vem vet!
I morgon är det lite stan som gäller, vet en sak som ska inhandlas där, om det inte blir idag!!!!! Weeeeiii.

Audi ska sammanstråla i morgon också! Älskar dom allihop fast dom är så speciella.
Sen att också min bästa joinar mig där gör det ännu bättre!

Söndagen ska jag spendera i Borås, men start kl 10 men Vanessa! Fyfan som vi längtat :)


Söndagen förövrigt fyller världens bästa pappa år!!!! Åh vilken underbar förebild och person han är i mina ögon. Han är verkligen en sån som jag vill bli. Världens bästa råd, alltid finnas där och villkorslös kärlek <3

Sen fyller också bästa vän Carro är, hela 25, ojoj nu är vi inga ungdomar längre ;)


Helgen är ganska fullspeckad. Ses på måndag, utvilade och fina!

Inga kommentarer: