onsdag 12 oktober 2011

God morgon världen !

- Vilken underbar dag!!

Herregud vad jag är upppe tidigt idag, (jag som numera har blivit morgontrött, aldrig vart det innan)
Men men flög upp som en fura när klockan ringde för ca 20 min sen.
Ska strax sätta mig i bilen och köra till Karlskrona, för er som inte vet ca 42 mil sydost om Gbg.
Närmare bestämt i Blekinge och ca 4,5 h bilresa enkel väg!
Hoppas hoppas hoppas jag har turen på min sida och kommer lite fortfare fram eftersom jag åker såhär tidigt..

Så håll i hatten, har jag tur är jag hemma till 15 igen! Middag hos mamma, beror på hur jävla trött jag kommer vara. Men ska nog överleva detta också!


Kick off i morgon med mina Audi killar, kommer bli så kul!!!! Berättar mer sedan.

Heeeeej hej hej

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag försöker få in lite bilder hihi! Är fortfarande så dålig på å ta upp min lille iphone! Jobbar på det... jobbar på det. Nej! Inte alls liten! Konstig vinkel där kanske... för ser själv att jag ser liten ut! Ligger i mitten av kurvan och har fått order om att helst inte bli fetare.. hur fan det nu ska gå till undrar ju jag! Kram!