måndag 10 oktober 2011

I love u a lot!

Igår på jobbet satt vi i lunchrummet, in kommer en manlig kollega. Sätter sig vid bordet mitt emot det som vi sitter på, men öppnar iaf en konversation. Lite frågor och allmänt om skillsmässor och både jag & V sa att vi vart uppväxta så. Inget mer om det, diskussionen fortsatte och han berättade om sin dotter och deras separation m.m.
Sen nämner jag något om min syster och han frågar hur många syskon jag har och om jag är yngst.
- Nej äldst svarar jag.
- Jaha har du inga riktiga syskon då?
URSÄKTA!!!!??? Tänkte två gånger innan jag svarade om jag verkligen hört rätt...
- Jo dom är riktiga!!!!!
Han väntar på svaret men sen kommer, jag menar biologiska, eller ja halvsyskon?

Hur fan kan man vara så jävla korkad och yttra sig så jävla dumt!

Mina syskon är mina syskon, min bror min bror och min syster min syster, nog om det!
Fan va förbannad jag kan bli över sånna ointelligenta människor som uppewnbarligen är socialt missanpassade och inte vet hur man för ett vettigt samtal.

Anyway, mina syskon vet att dom är VIKTIGA OCH RIKTIGA för mig, det är huvudsaken.


Min finaste syster!



Bästaste bror!



Bästaste bror!

1 kommentar:

Camilla sa...

Åh du har skrivt en del här sen sist jag var inne! Kikat in då å då men ingen uppdatering! Så jag gav upp... det skulle jag INTE gjort! ;) Uh vill du se tjockiscamilla! Haha! Jag vet, jag är dålig på magbilder, har faktiskt inte tagit magbilder! Men ska göra det idag för din skull hihi! Åh, ta kort på lägenheten hade ju varit nått det med! Hoppas allt är bra me dej Matilda! Och hoppas att du kommer å hälsar på oss när bebis kommit! :) Kram!