söndag 13 november 2011

Ladies night !!

Väldigt väldigt bra kväll, kommer jag kunna leva på länge! :)





var vi på Ladies night, första gånger för alla... Vi började med fördrink och tilltugg på "jobbet".
Vidare med buss till scandinavium där vi mötte upp Vanessas mamma Sandra, och Sandras mamma Sussie. 
Unnade oss ett glas vin innan det var dags att hitta platserna och känna pulsen.
Herrejävlar vilken show! Så bra, vilket fantastiskt framträdande. Vilken glädje, många många skratt!
Thomas Järvheden i mitt hjärta säger jag bara.... Så het.
Så avslutade dom med "Livi'n on a prayer" - Världens bästa låt - (också betyder den väldigt mycket för mig, och den är lycka & glädje kan man säga)

Svårslagen kväll tillsammans med mina fina tjejor och deras mammor.
Saknade min lite då, men men man är ju en överlevare!




Kärlek.

Inga kommentarer: