onsdag 2 november 2011

Kvalitet med syster!

Igår eller rättare sagt hela v 44 har ju alla barn sportlov!

Så som den super-power-syrran jag är tog jag ledigt tisdagen för att kunna umgås!







Hämtade henne på måndagen så vi började våran tripp till Gbg med handla gott inför kvällen.
Godis, tacos & film stod på menyn!

Tisdagen åt vi go frukost och sen spenderade hela dagen i stan och shopping! :):)

Igår åkte vi ner till Onsala igen.. Dock för jag skulle till tandläkarn idag :(
Så log vi två flugor i en smäll. Nog om det. Nu ska jag fixa mig lite för att sedan bege mig mot tandläkarn, fyfan jag vet att jag har ett hål!

Sen in till jobbet och vanlig anda ! :)

1 kommentar:

Camilla sa...

Haha ja! Det va jätteskoj på föräldragruppen, speciellt när hon visade med en docka och ett bäcken hur fint bebis ska tryckas igenom där! Asså? Hur i helvete ska jag klara det!? Kan inte du föda åt mej tack...

Jo... visst har det gått upp en del för honom absolut. En del blivande pappor drabbas av någon form av psykos. 15% faktiskt! Tanken var att vi skulle bo ihop iallafall... men det återstår ju å se hur länge en människa som han klarar av det. Det är ju så himla mycket som sätter käppar i hjulen. Men att bli pappa ser han fram emot! Med eller utan mej! :D

Hur går allting för dej då? Det skrivs inte så mycket här ser jag! Hoppas att allt är bra iallafall! Kram!