torsdag 7 mars 2013

Födelsedag och skönheter.

God morgon mina vänner!!!

Idag är det inte vilken dag som helst utan Världens bästa Vanessas födelsedag!!
Min fina fina vän och tjej som funnits vid min sida i ganska många år nu.
Som alltid livar upp min omgivning, som har nära till skratt och ett värmande ord.
En genuin person. En underbar vän. Älskar mycket!
Massa Grattis igen på din dag sessan.






Och idag vaknade jag extra tidigt!
Så nu unnade jag mig lite tid vid dator, så jag kan få klart min
fotovägg innan sommaren :)
Sen har det tillkommit lite smått, inköp på Second hand som vanligt.
Behöver några till men lunch onsdag var detta resultat. 
Jag och Veronica vi kan om vi vill ;)
Hoppas det blir fint.

Och en solig fredag och ledig helg framför sig kan inte bli bättre!
Längtar till jag ska mysa med Loutjejen imon.




 Tur att man har intresset. Vart nere hos mormor och rotat fram lite gamla foton.
Ser ni vem skönheten är?
Jag älskar henne.


Det känner man ju direkt.

2 kommentarer:

Em sa...

De e mor din, Gisses vilken skönhet! /En

Anonym sa...

:D