lördag 2 mars 2013

Första natten!

Nu bor jag i min nya lägenhet..
Första natten var lite orolig. Mamma skulle sovit här men jag lät modig/vuxen/normal och sa hon kunde åka hem!

Idag vaknade jag tidigt.. Gick upp, satte på kaffe och bara vilade ögonen på mitt!

Konstig känsla detdär..

Tog lite foton eftersom bara mina få hunnit se den, som Vanessa, Karin, Nellie, Simon, Jakob & Nicklas!!! Tacksam räcker inte att beskriva min känsla för all hjälp!
För att inte tala om Mamma. Bäst som alltid! <3

Men åter till korten!

Bild på säkerhetsdörr! Tryggt :) haha
Bild på vyn in mot gården!
Och på mitt golv, min handdukstork & hatthylla!! :)

Jo om mitt sista kort! Det är alltså mina köksluckor! As högt upp. Allt i denna bostad är gjort för en lång person. Jag når bara "yttersta raden på översta hyllan i kylen, fast jag står på tå" och haspen på fönstren, den översta når jag knappt!
Haha måste hämta hem min pall hos mormor omgående :)

Hoppas ni är nöjda.
Nu ska jag strax dra till jobbet, tjiiing!











Inga kommentarer: