torsdag 14 februari 2013

Nobodys day

Min gårdag var över förväntan!

Idag är det alla hjärtans dag!
Vem behöver en dag för att visa kärlek?
Jag visar mina värdefulla att jag uppskattar dom ganska ofta hoppas jag.
Och att påklistrat & framtvingat köpa någon blomma eller vara gullig, njaaee.

Där emot att mysa lite & ta tillfället i akt och umgås!
Oh jag är nog romantiskt.
Men det är tanken bakom en handling som är det betydelsefulla!

Idag vill jag hylla mina fina vänner & min bästaste familj. Både nya som gamla.
Fin fina förgyller med andra ord!
Sen har jag sparat pepp ord nu som kommer pryda en "egenkomponeradramliknandegrej"
En självklar från Lottan, och från Karin, en från Vanessa & Veronica.. Så välbehövligt vissa sämre dagar.

Läääängtar till min fallskärmshoppning.
Som Sandra, Lottan, Em, Vanessa & Carro gav mig i 25års present.
Ska snart bli verklighet! :)

Nu ska jag vakna till liv, ner till Grafiska..
Puss på er.
Och kommentera gärna inte anonymt!







Inga kommentarer: