måndag 4 februari 2013

Tisdags morgon it is

Ni sitter jag här, inser att jag kan börja jobba om exakt 6 minuter.
Men eftersom jag fick ett samtal från min kollega sisådär för 25 minuter sen så hinner och tänker jag inte stressa sönder mig för att hinna till jobbet.
För att inte missförstå, jag jobbar mina sena pass denna veckan till kl 18.
Så det är ju frivilligt och en bonus om jag börjar, ja nu blir det väl 7,30 - 16,30.
Jag älskar mina kollegor, min anläggning och är ofta positiv. Nu är det lite spy galla på framförhållning!

Ingen framförhållning existerar! Och inte förvånad heller.

Mer om veckan.
Hmm igår var en lugn hemmakväll bara, mycket mycket grubbel faktiskt.


I helgen nu är det sommar-party-tema-fördelsedags-firande! Läääängtar.
Trots att jag ska vara nykter så kommer det blir skoj skoj skoj.

Men höjdpunkten är ändå att jag på lördag ska till Mormor och fika.
Rensa massa kort, kolla om jag hittar något fint till min "fotovägg" som jag ska göra.
Har nog inte lagt ut en bild på hur den ska vara, men vill heller inte visa för alla.
Det är mitt lilla projekt och först när jag har alla 28 ramar då börjar det som är skoj.
Nu har jag väl 7st? hahaha. Men vet två till som jag ska köpa, men känner att jag måste hejda mig lite bara.

Sen är det mindre än en månad kvar till jag flyttar!
Och så oerhört tacksam att jag har fina människor runt om mig som ställer upp och hjälper till.
Det betyder mer än mycket.
Tur i oturen ska jag jobba den helgen också. Men att klaga? Nej nej bara opassande att det var just den helgen. Men samtidigt är jag väl förmodligen utvilad :)

Mamma har lovat att hjälpa till med att packa upp i den nya lägenheten i alla fall :)
Och sen hur fan ska jag hinna flyttstäda?

- Allt går om man vill!!!




Inga kommentarer: