onsdag 27 februari 2013

Önskelistan till födelsedag hahaha


Detta ligger höööögt på min lista att inköpa.

Om någon vill titta närmare så finns det på Reunionhome.se
Och om någon (läs min familj) får för sig att köpa denna dyrgrip :)
Eller mina vänner får en *knäpp och får för sig dårskap så är det i bruna toner såklart!

Eller så blir det att jag unnar mig den själv. Mooohahaha




Handsydda täcken/plädar från Bali. Gjorda av tyger som ibland är mer än 100 år gamla. Ev brister, små hål eller skavanker hör till dessa vintagetyger. Vi garanterar dock att det inte finns stora hål och felaktigheter.

Mått: 170 x 200 cm (ca mått eftersom dessa är rent hantverk)
Tvättråd: Tvättas med fördel i maskin, 40 grader. Ingen torktumling.

Finns i rosa toner, gröna toner eller bruna toner. Välj vilken färgställning du vill ha och skriv i meddelanderutan i kassan. Är du osäker, be mig skicka bilder på de täcken som finns hemma.
625:-1 249:-





Inga kommentarer: