fredag 15 februari 2013

Slå ihjäl lite tid..

Sitter på Landvetter & bara har dö-tid i sisådär 25minuter nu..
Man analyserar folk & mycket märkligt folk finns :) Det är jag & alla pensionärer! Haha.
Känner mig lite små seg idag & hoppas på att ta igen några timmar på flyget!

Kom på nu att jag glömde en sjal jag hade velat ha med mig hos mamma. (som hon får låna nu när hon vart så snäll)
Annars borde jag överleva :)

Tyckte jag packat sparsamt, men väskan vägde 14kg. Va hände där?

I alla fall ska jag moffa i mig Oliver, njuta av sol i ansikte, suga i mig ad vitaminer & inte stressa något alls :)

Lever på gårdagens känsla ett tag till och njuuuter av att bara vara jag för en sek.

Och bild på finaste alla hjärtans dag present som jag fick!!!!! #gladtjej
Också en kamera. #lyckanärstor

Pusss & ses om en vecka!





Inga kommentarer: