torsdag 18 april 2013

Fredag äntligen

Tetigt det där med hur folk uttrycker sig..

En gång väldigt tydlig med sin åsikt & att prata högt & nästan "föreläsa"
för att nästa gång uppmuntra till motsatsen?
Hur tänker folk?

Jag är så jävla nöjd med mitt tanke sätt och jag tänker inte ändra på mig för någon annan.

Jag tänker numer bara omge mig med personersomgerenergi.


Idag är det fredag!
Jag ska till Lou på sjukhus.

Spendera både lördag & söndag med goda vänner!
Också jobb på helgen. HAHA hur ska detta gå? Jag blev utnämnd "chef" haha.

Samtalet igår mellan Robban & mig.

- Kan du jobba söndag Tilda?
- eh ja det kan jag väl, med?
- (namn nämnda) & några fler... (?)
- Bara om jag får bestämma & va chef?

HAHAHA ibland får jag till det & skämmas kan jag göra i graven.


Puss & trevlig helg

Inga kommentarer: