söndag 7 april 2013

Solen lyser på mig idag också..

Idag är det redan söndag..
Helgen börjar sitt avslut och det också med sol!

Gårdagen spenderades en stund tillsammans med bästa vän & hennes son.
Sen hem och kolla på min efterlängtade Les Miserables, jag är kär!
Älskar ju musikaler.

Söndagen kickar jag igång med frukost i solen med fina tjejer!
Sen hämtar jag upp min lillsnutta för äventyr i Slottskogen kanske?
Inte bestämt mig ännu, men det blir kvalitét så mamma&pappa hinner snickra lite i lägenheten.
Hur dagen ter sig vet vi helkt enkelt i morgon :)


Sen ville jag slänga in en rad om världens finaste finaste tjej och jag har lyckan att vara hennes syster!
Hon är så ambitiös och duktig på allt hon tar sig för.
Om jag bara hade haft hälften av det så hade hela världen vart min...
Och jag står alltid bakom dig, är alltid med dig, hela tiden alltid!

För världen är du bara någon, men för någon är du hela världen..


Inga kommentarer: