tisdag 30 april 2013

Vemodidagfaktiskt.

Idag har jag jobbat min sista dag!!
Helt ärligt inte jobbat så effektivt, mest flummat, kämpat mellan glädje & avskeds tårar. (tror jag inte är den vassaste på avsked)
Fick kramat om många & blev dränkt.
Så går det tydligen till när man jobbar på bilverkstad, fast man är en tjej..
Då vet man det!

Nya äventyr & jag blickar framåt.

Men idag ska jag skåla för alla mina hjärtan på Audi.
Minnas allt mitt skoj.
Mina fina fina killar!!! (och få tjejor)

Och imon ska jag fokusera på varför jag går vidare.
Varför jag var "färdig" där och att jag faktiskt behöver styra mot nya vyer.

Skjorta ska nu pryda mig på jobb.
Ovan och såklart för tight över brösten!
Förminska.nu

Ha en trevlig Valborg.
Det ska jag ha med världsbästa sällskapet!



Inga kommentarer: