onsdag 17 april 2013

Min pärla & ljusglimt Lou!

Igår var det operation på lilltjejen!
5timmars lång väntan innan operationen var klar..
Totalt 10 slangar ur mage, hals, fot, rygg & kissen nu efteråt..
MITT HJÄRTA GÅR AV.
Om jag känner mig orolig, ledsen, gråtig, arg kan jag bara ana vad Lottan & Martin känner..
Jag är så arg på orättvisa & undrar om jag någonsin kommer sluta undra vad meningen med att min guddotter ska ha genomlidit detta innan 1,5års ålder?!?

Sen att hon har en mamma gjord av stål & en av mina största förebilder i världen. Och en pappa med ett av det största pappahjärtan jag sett så vet jag att hon är i trygga händer & har det bra.

Men nu räcker det! Låt henne vara.
Bort med bakterier.

Nu kan det bara bli bättre :)
Ska hälsa på i dagarna & hon är i mina tankar hela tiden.
Hon har många fina runt sig.









Inga kommentarer: