onsdag 21 november 2012



Det här med svartsjuka är en märklig grej..
Kan ibland eller ja det förekommer att jag kan känna svartsjuka, eller att jag blir åsidosatt i onödan.
Men tror inte jag är en svartsjuk person, och när känslan kommer så skakar jag bort den direkt och använder mitt förnuft.. Jag omger mig ju helst inte med folk som jag inte litar på? Logiskt, svar ja!

Men vissa människor är ju verkligen sjukligt svartsjuka.
Förstår inte såna folk att de bara stöter bort allt från sig och till sist kommer sitta ensamma.
Varför lite lita på han-hon-den-det-situationen- till motsatsen bevisas!?
Inse ditt problem människa!



Nog om det. 
Nu till lite skoj.

Min fina fina underbara unika starka vackra vän.
Vi har vandrat tillsammans i över 25år och hon är en förebild.
(allt sånt vet alla kanske redan) och att jag älskar henne oerhört.

Men fyfan vilket pepp jag har från henne nu.
Hon genuint bryr sig, och peppar mig mer än någonsin.

Fick ett meddelande på fb härom veckan som fick mig att gråta!
Fyfan vad jag är glad att jag har dig!


Lite nostalgi fick det bli med foton tagna sommar 2008. 




Stockholm 2010..




Sommar 2012!



Det känner man ju direkt!



Inga kommentarer: