tisdag 20 november 2012

happy day



För att göra en lång historia kort så åkte jag och min mamma på bakluckeloppis i somras.
Det började sen regna och vi bara öste in alla kläder vi hade med i all hast.
I söndags kom mamma med mina saker och jag började rota i högen som jag hade sen i somras, efter hennes kläder..
Där bland hennes grejer hittade jag ett par "piratbyxor" / korta jeans.

Bara för att jag inte trodde det, och för att jag känner på mina jobb byxor att höfter och lår minskat i omfång tänkte jag testa att knö ner mig i dem, och ha det som en liten morot och tänk att
"nästa vecka kanske jag kommer i dom"

Men jag kom i dom idag!!!!!!!!!!!! Tight men det ska dom ju vara.
Inget korvskinn, inget knussel!
Fan vilken jävla morot det blev.

Sen har Em ett bra Levis som jag ska komma i. 
Kanske i feb?!




Här är de, som gjorde min onsdags morgon!




Det känner man ju direkt.

Och på bussen till jobbet blir det inspo blogg!!!


Heeeeeej dåååå




Inga kommentarer: