tisdag 20 november 2012

Olika ord blir mitt sammanhang.

Att peppa mig själv!!

Det är nog detta inlägget kommer handla om.
Också för att jag måste skriva av mig lite då jag inser att jag måste lägga i en ännu högre växel nu.
Och kämpa lite lite mer än jag gjort.

Nu är det vecka 47!

Exakt idag, på dagen är det 18 veckor till min födelsedag.
18 veckor låter mycket, 18kg låter jobbigt, svettigt och förbannat gott att bränna.

Om inte annat för att bevisa för ALLA att jag kan detta. Bevisa det för mig själv.
Jag vet att många av mina nära och kära fast ni/dom inte säger det inte tror på mig..
Inte helhjärtat eller till 100% i alla fall.

Men han som fick mig att ta mig i kragen, han som gav mig en omedveten spark i röven.
Han tror på mig, och det räcker mer än allt!

Jag har nu också tagit tag i min tatuering, eller ja bollat över min idé till min goda vän.
Som förmodligen ska göra underverk med denna text.
Ge mig en sporre och en belöning som jag också ska se som en morot.

Nä nu ska jag ta mig en clementin och läsa lite inspiration blogg!

Ha det underbart nu, och glöm inte att ge någon en komplimang!

Min komplimang får världens bästa Mattias på mitt jobb.
Han orkar med mig, han peppar mig mer än någon annan, han ger mig beröm när jag behöver det.
Och han visar och hjälper mig.
Han betyder mer än han förstår..

Hej på en dag. / Det känner man ju direkt.

Inga kommentarer: