torsdag 1 november 2012

LYCKA LYCKA LYCKA, JÄVLA LYCKA!

Herre gud vilken lycka igår!!

Jag var helt uppjagad hela kvällen och som ett litet barn dagen innan julafton
(om man kan vara värre var jag nog det också)

Herregud vilken endorfin kick jag fick nu av att veta vad som komma skall.

Ringer runt, högt och lågt.
Ordna med boende, ordna framförallt med biljetter.

Jag och min låtsasmamma ska göra huvudstaden (förmodligen)
Men man måste ju ha inställningen att det kommer gå vägen och att vi SKA dit!!!!

Världens bästa start på 2013 och till och med i maj månad!!

Då kommer jag om väl kämpande lönat sig ha nått mitt mål, eller i alla fall är på god väg dit.
Verkligen behöva en upplyftande belöning så som denna..


We gonna rock the world.


Fy fan ni alla som känner mig vet ju hur mycket jag älskar dom.
Och kan tänka er hur jag känner mig nu - Hej rosa moln!!!!

Jag som alltid sagt att jag ska ha - Livin on a prayer - på min begravning! - Bokat'

Inte för att jag ska dö nu heller, men en påminnelse till er.



Inga kommentarer: