söndag 18 november 2012

Söndags skriv

Min finaste lillasyster kom in till mig i fredags!
Vi hade mys med grönsaker och dipp.
Kollade på 2 filmer och jag somnade som vanlig. Haha vad är fel?
Joggning kombinerat med promenad i 8km och sen mys frukost.
Måste bli oftare..


Idag är dagen efter ladies night!
Igår begav sig Audis kvinnliga del tillsammans till Scandinavium för ladies night.
Fina flickor att tillbringa en lördag tillsammans med..

Tyvärr måste jag säga att mina förväntningar var för höga och Ladies night 2011 var mycket bättre
(eller i alla fall mer min smak) Sällskapet var underbart och kvällen va absolut bra.
Ska inte klaga men förväntningarna lämnar jag hemma nästa gång.
Också en liten puss på Leo, min kompis son innan vi begav oss till eventet.

Idag är det jobb på Audi beg center som gäller..
Kanske lite vuxenpoäng att uppskatta en lördag på jobb och inte sova bort en hel dag.


Jag har så mycket känslor som bubblar i mig nu..
Tänk vart jag är i livet.
Hur olika jag uppskattar saker och ting.
Vad jag värdesätter och hur..

Jag vet inte om du kommer läsa detta. Men det spelar ingen roll.
För jag har sagt det till dig och jag kommer säga det igen.

Jag älskar dig för att du är min underbara vän.
Jag älskar mycket, nästan all vi har gjort och gått igenom tillsammans.
Eftersom det är de som gjort att vi är där vi är idag.
Att det kommer en förändring, en stor underbar förändrning.
Som jag kommer få vara med på är ljuvligt!
Och jag ska visa dig att det är så jag tycker att det är…
Bara låt mig, ge mig chansen för just nu känns det inte som att jag har någon när det gäller den saken. Men vad vet jag. Exakt just nu inget som försigår i ditt huvud.
Och jag gillar inte det..


Det var allt för idag.


Kvällen avslutar jag med mamma, kopp té och bara mys. :)

Inga kommentarer: