onsdag 9 mars 2011

De som betyder!

Dethär med vänner är väl underbart!
Ens egenkomponerade lilla bland-familj blir det ju!

Vill inte hänga ut någon eller hylla någon.
Men vänner som jag trodde vart mig närmare har numera blivit vanliga vänner och glidigt mig ur händerna!

Man måste inte prata varje dag, man måste inte ses varje dag, man måste inte smsa varje dag!
Aldrig ska ett "måste" ens existera! Inte i min vänskap!

Men aldrig heller ska jag tillåta mig att en kille har den minsta tendens att orsaka en klyfta!
Lite så det känns nu!!

Men men hoppas ni alla ger en extra tanke till era vänner en dag som denna!
För besviken blir man på livets gång.

Men kanske dags att istället fokusera mer på de som verkligen betyder!
Ni vet vilka ni är, kärlek till er..

Bara en tanke - Håll undan!

Inga kommentarer: