måndag 21 mars 2011

Den 21 mars 2006

Den 21 mars 2006 var jag ledig från skolan!
Det var den dagen som jag hade min uppkörning och mamma hade åkt med mig till Kba.
kl 10.20 (möjligtvis 10,30) hade jag min tid!

Jag hade värmt upp med att köra hela vägen från Hisingen, men nervositeten va givetvis hög.
Min körlärare Roger vart med i bilen hela tiden, och när vi väl kom tillbaka så fick jag GODKÄNT!
Helt jävla ofattbart! Så jävla underbart! Med mitt ensamma öga hade jag fanimej klarat det!

Nu sitter jag här 5 år senare och har fortfarande körkortet i behåll.

Men både lite skrämmande och värmande när man tänker tillbaka på hur fort tiden springer iväg!
Hunnit med Grekland, skapa relationer och lämna relationer!
Då vart jag knappt 19år, och ansåg mig vara så himla vuxen, nu är jag snart 24år!
Men jag ångrar ingenting, för allt har lärt mig på vägen! "vägen" hahaahah.


Jaja nu ska jag bege mig till jobb om en stund. Håll undan sålänge!

Inga kommentarer: