måndag 14 mars 2011

Frihet, exakt som jag vill !

I slutet av sommaren 2010, hemkommen från semester i Spanien va det dags!
Jag hade bestämt mig, nu va det äntligen dags att fimpa!

Efter att ha varit beroende i 8år, tänk på vad jag gjorde mot min kropp?
Tänk alla pengar som jag ibland verkligen fick skrapa fram för att få i min gift?

Så i lördags den 12 mars va en speciell dag, nämligen sägs det att om man vart rökfri i 6 månader så kan man kalla sig icke-rökare.. HAHAHAA JAG ÄR EN ICKE RÖKARE, mer interlligent helt enkelt.
Synd bara att det tog mig så många år, men bättre sent än aldrig!
För det trodde jag faktiskt inte ens om mig själv !?!?

Och en liten hyllning till min Em, som (ironiskt nog samma dag) har vart rökfri ETT HELT JÄVLA ÅR!
Mäkta stolt är jag över henne! Som alltid med saker hon tar sig ann gör hon det med stil!

Värt att fira kan vara en tanke - håll undan







Kollade ju lite efter ett verkligen rökar kort,
och till min förvåning hittade jag nästan inga, inte på sommarbilder heller.
Vilket är absolut positivt, ser ju att armen "ska vara ute ut bild"
när vi håller undan ciggen. men men detta får duga!


Så idag peppar vi alla som inte röker!


Pusspusspuss på er alla på Matilda-dagen den 14 mars

1 kommentar:

EmSj sa...

Fy vad vi är bra!