söndag 13 mars 2011

Onsala, odens sal?

Tillbringade lördag & söndag i Onsala..

Frukost i morse tillsammans med Pappa, Sanna, syster och bror!
Verkligen mysigt!

Sen ut på äventyr hela familjen minus bror, på häst-äventyr!
Systra mi är på jakten efter ny häst, så blev till att provrida och hänga i stallet flera timmar.
Dock va mina nerver lite väl nervösa idag då vissa hästar ville ha närkontakt med mig, de gick icke!
Men fyfan va rogivande, och nyttigt för min själ.

Att komma utanför stan, till "landet", djur, lugnet typ!
Välbehövligt, och inatt känner jag på mig kommer jag sova så gott.

Sen bebis-mys med Alice & Cornelia, vilka små prinsessor! Sötnosar!


Nu är jag hemma igen, där jag hör hemma, i mitt kära Majorna!
I love it a lot.

Bara en oviktig tanke - Håll undan.

Inga kommentarer: