söndag 27 mars 2011

Hej hej heeeeej

Under helgen vart det full rulle!
Fredagen tillbringade jag tillsammans med goda vänner, middag och en kanske lite för lång utgång var oerhört lyckad!
Lördagen och födelsedagen kom, hela 24år gammal, herregud gammal e man ju nästan.
Men fortfarande närmare till 20 än 30. Men kommer ju aldrig kunna gå mot 20 igen, utan blickar framåt mot många mer år fyllda av äventyr!
Jag har sjukt mycket kvar att uppleva, vi börjar med att resa! Fyfan vad jag ska resa, bara spara klart lite ;)

Helgen blev dock inte alls som jag ville ha det och hade det planerat!
Men den blev till bästa resultat ändå!

Nu vet jag i alla fal, har lite mer kött på benen och vet hur folk prioriterar!!!!
Skakar på huvudet åt er ibland tyvärr mina flickor.


Idag är det sol! Igår var det snö, hur blir veckan?
Jag som tänkte igår att det inte va idé att hämta min cykel för det snöade!
Men idag ser det ut som jag hade kunnat cykla, men den står hos mamma så får bli i morgon i så fall!

Bara en tanke - Håll undan

Inga kommentarer: