måndag 7 mars 2011

Senaste

Fredagen kom, våran efterlängtade fredag!
På självaste Scandinavium skulle det bli uppgjort mellan Audi RS - Audi Exlusive!
Dom vita mot dom blå, eftersom jag gillar alla lika mycket vart inte valet självklart, men hade en liten förkärlek för det blå laget, som glatt förlorade =)
Slutade 10 - 6 , men huvudaken är att man har roligt har jag hört!!

Färdigspelade och hungriga intog jag och mina Audi killar Hard rock!
Middag, öl, vin och underbara arbetskamrater gjorde min kväll!

Söndagen i all ära, fröken Sernekvist skulle ge sig ut på promenad, en liten isfläck och givetvis stöp jag.
Någon förvånad? Inte ens jag själv egentligen förän jag kände vilken påfrestning det hade blivit för min lilla vänster fot..
Akuten resulterade i kryckor samt vila från jobb några dagar!
Men skitar på Onsdagen, vill inte vara hemma alls!

I morgon säger vi också grattis till underbara Vanessa som fyller år! <3


Bara en tanke - Håll undan

Inga kommentarer: