onsdag 19 december 2012

Älskade älskade gumman



Jag är inte troende!

Men jag vet att av någon konstig anledning så vill man ju tänka på en högre makt att den ska hjälpa.
Så vart med med min Morfar och Farfar.

Och nu tänker jag så.. .Snälla snälla snälla *vem som än finns där.

Låt min guddotter vara frisk/bli frisk. (helst gör henne immun)


"allt har en mening" skitsnack!
Vad fan är meningen?
Att en hel familj och alla runtom ska leva i ovisshet.
Låt barn vara friska och glada.

Igår satt vi på Östra. Jag vet nu till 100%. Sjukhuskänslan är inget jag gillar, och jag är bara gudmor.
Tänk då att vara mor(en) - världens starkaste vän! Jag vet hon grejar det. Men vill att alla ska må bra.
Är det för mycket begärt?

Om, så kommer jag hata att fira jul på sjukhus! (men tant kommer vart lillis än är)
OCH HATAR BAKTERIER!

Det var allt för idag.

Inga kommentarer: