fredag 21 december 2012

Fläng och släng

Vet inte varför mina tider på bloggen inte stämmer, men ibland blir det ju fel dag också?
Tetigt..

Igår va jag hos frisören, äntligen! Skönt att känna sig fräsch igen! :)

Efter det var det glöggkväll och väldigt väldigt trevligt!
Ska ju göras om absolut.


Idag Lördag ska jag nu skrax, om ca 15min bege mig iväg och träna.
Efter det ska jag in till stan och handla lite smått.

Och ikväll på middag, FÖR DET ÄR VÄRLDENS FINASTE CHRILLES FÖDELSEDAG.
Han fyller halvjämnt dvs 45år idag!
Som vi ska fira med god middag och trevligt sällskap. Och presenter såklart :)

Innan det ska jag plocka upp Lou på vägen. Tror jag om allt går som det ska.
Vi hör om några dagar igen helt enkelt när jag vet! :)

Ett himla flängade fram och tillbaka i en vecka framåt nu. Phuuuu.






Inga kommentarer: