torsdag 13 december 2012

Mer om ingenting

Fredag redan igen.. 
Tiden går fort när man har roligt, eller tråkigt för den delen också.
På jobbet är allt stressigt.. Phu minst sagt.. 
Min mindre favorit högtid närmar sig,och med sig för den också extra mycket ledighet!
Det gillar vi mycket.. 

Denna julafton ska jag spendera hos min farmor! I allafall så länge hon orkar.
Inget känns mer rätt än det i hjärtat just nu.

Borde försöka ge mig iväg till Ikea nu i helgen.
Värmeljusen börjar dala. Men älskar man mys stämning och har mer ljus än vad som
är sunt.. Så får man skylla sig själv..

Frisör besöket är bokat också!



Avslutat med vad jag fått i för tidig julklapp redan nu :)
Underbar ring från Astrid&Agnes.

Vid i alla fall Kungsportsplatsen inne i stan hittade vi en sån här.
Åh underbar mysfaktor. Så fick bli en kram på de.

Så här kan man se ut ibland också.



Nej nu är det helg, tänkte skriva ett helt annat inlägg innan jag började idag, men fick bli detta nu.
Mer om ingenting i helgen kanske....

- Det känner man ju direkt.

Inga kommentarer: