fredag 28 december 2012

Tetigt detdär.

Igår blev det fika efter jobbet hos kär vän.

Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord.
Vi resonerar väldigt olika. Men intressant att försöka förstå hur han resonerar.

Jag vill bara att han ska vara lycklig. Och jag tror inte lyckan finns där kan nu kanske tror.
Förändring & svartsjuka krävs. (VA FAN ÄR SVARTSJUKA?!)
Herregud jag kan inte förstå hur man kan vilja kontrollera någon annan.

Och att förlora min vän till en person som jag inte har bästa uppfattningen av heller är inget jubel för mig!



Jaja nog om det. Både jag & Simon försov oss till träningen idag!? haha
Så ska åka dit nu.. Skam den som ger sig!

Sen efter det är det födelsedags-paket-inhandling på schemat!
Mammsimammsi fyller ju år i morgon :)


Ha en skoj skoj fredag.


Inga kommentarer: