fredag 7 december 2012

Lördagen i all ära

Väldigt väldigt väldigt kluven!


Idag är det lite mer än 2 veckor till Julafton.
Jag tycker julen är överskattad och alla hetsar upp sig i onödan.
Denna julen blir så jävla annorlunda för mig.
Det ska bli roligt, och kanske ser jag fram emot det lite :)



Igår fick jag en inbjudan, (kul tänker andra) men fan va kul säger jag!!
Vill ha en enastående frisyr/uppsättning.
Tänker mig kurvig snedlugg som på första bilden, fast inte utsläppt?!

Eller bild nr 2, och vara bara galen, nu när mitt ansikte inte är så runt!?

Hmm tåls att fundera på, också om jag ska till frissan för uppsättning..
Hjälp, känner jag ingen frisör!
Är ett tag kvar, men helt sonika har tiden gått fort och jag får gå som en druffs på röda mattan.





Nog om det!
Idag är det jobbet som kallar, tur man har en liten bil idag, annars blir det kallbranden! fyfan.

Efter jobbet så är det sammanstrålning.
Vi avslutar lördagen, nyktert! Med film och lördags mat.




Att få reda på en annan sanning. 

Inga kommentarer: