lördag 8 december 2012

Att vårda sitt minne


En annan sak som kom att slå mig idag.
Solen skiner, det är kallt, riktigt kallt men samtidigt älskar jag min känsla av att solen ler mot mig.
Men risk att bli lite blödig eller poetisk nu så känner jag min farfar så starkt!

Han är med mig idag.
Han gör mig glad och min känsla är varm.

Tyck vad ni vill om mitt babbel och dravel. Men så är det.
Och ingen kan ta det ifrån mig!


Alla mina fina fina fina minnen tillsammans.
Att jag fick chansen att dela så mycket tillsammans med min farmor och farfar.
Kan jag inte uppskatta nog.

Och jag hoppas att han ibland blinkar med ögat mot mig och känner sig stolt över sin lilla ängel på vågen.
Usch nu blev jag nästan ledsen.

Tyvärr känner jag att min tatuering är nära.
Har inte hittat den ultimata kombon ännu, kanske mina 3st som läser min blogg kan ha en åsikt.

Mina tankar spanar åt någon av dessa tre:


En ängel på vågen

Ängeln på vågen

Ängel på vågen

Inga kommentarer: