onsdag 26 december 2012

Äntligen över.


Äntligen är julen över!
Fått massa fint och tror inte jag riktigt förstår hur tacksam jag EGENTLIGEN är.
Men jag går hemma och småsneglar på allt fint jag fått och älskar allt.
Så himla nöjd.

Här är en ny älskling, skinn handskar som jag fick i julklapp <3

 Och här har vi en till jag gillar, haha! 
Julklapps handling i stan.





 Världens bästaste lillasyster!!



Jag gillar svartvitt hundra gånger mer.. Så fick bli blandat.


Igår fyllde min underbara älskade vän år. 
Lottan, min fina Lottan. 
26år! Hujedamig va gammal man börjar bli?

Tänk att om mindre än 3 månader fyller jag själv år.
Nästan ångest på det?
Men har ju en grym Sthlm-tjej-helg att se fram emot under min födelsedagshelg.



Jag tror att jag varje dag längtar till Bon jovi!
Fyfan va taggad jag är.




- Man gör vad man kan av det man har -




Inga kommentarer: