torsdag 10 januari 2013

2 grymma nyheter

Nummer 1 är.
Weeeeeiiiii jag har fått en ny lägenhet!!!!

Så jävla glad, äntligen - efter att ha gått på hundra visningar, efter all besvikelse,
(vet att man inte ska ta ut något i förskott eller låta tankarna spinna iväg på hur det hade sett ut med mina möbler)  men hur lätt är det?!

Så nu är det dags! Vill bara att det ska bli inflyttningsdatum nuuuuuuu..


Också så jävla trött på divan soffa! 
Nu har jag haft det, nu är det ut med det gamla och in med det nya!
Med massa skoj planerat och små trippar hit och dit så gäller det att prioritera rätt.


De på bilderna nedan blir det garanterat som får flytta hem till mig.
,






Nummer två är:

Att jag har världens bästa mamma!
Dels peppar hon mig alltid, varje dag. Med alla små grejer, så som jobbrelaterat, problem, karlar, allt..
Hon kom igår med ett lån på ca 20kg. (alltså en praktisk grej att ha i mitt vardagsrum)
Sen att jag vart lite deppig och mest gråtigt hela tiden, för allt?
Så kommer hon med paket!!!!!!!! What? Världens bästa och omtänksammaste.
Jag fick en jacka som jag suktat efter och som jag skulle köpa i samband med lönen.Den ska invigas på resan såklart.
Jag älskar dig, mer än någonsin mamma! Du är bäst (och gråt inte nu) älskar också jackan!

Själv bjöd jag på mig själv, kaffe & nyttig bars/kaka.
 Kändes sådär, men man får bjuda på det man har.
Ibland har jag mera :) haha 



Idag är det helg för det flesta. Även för mig, fredagen är ju början på helgen.
Min helg denna gången är fylld av jobb! Massa jobb.

Också fick jag ett mail, håll till godo.

Inga kommentarer: