torsdag 31 januari 2013

Vill man ha sin man i ett strypkoppel?

Jag har funderat!!! Grubblat nu igen.

Vill man ha sin kille, sambo, man, partner, stora kärlek, själsfrände i ett strypkoppel?
Som en jävla hund?


Att vara sjukligt svartsjuk & att behöva ha (?) ett sånt kontrollbehov måste ju utredas. Det är nåt fel.

Men det värsta/tragiska är ju att den som då väljer att leva med någon som har ett sånt beteende också inte är helt funtad i mina ögon.
Vem orkar alla misstänksamma frågor, eller den "misstanken" och de eviga jävla "om"!!!! OM finns inte.

Sen en grej till! Sånt här som min pappa & mamma lärde mig när jag va 3år gammal. Man hälsar på folk! Man sträcker fram sin lilla hand och säger sitt namn. Man tittar den personen i ögonen & är HÖVLIG!!!
Vanligt hyfs kallar jag det.. Men alla är olika.

Men som människa är jag nog tyvärr dömmande, men första intryck är avgörande!

Därav min avhysning (om det är ett ord) till "J" i förra inlägg. Hoppas hon inte läser detta ens.

Men för jag skriver detta är att jag är besviken på min vän. Eller han jag trodde jag hittat en vän i😓!
Någon jag trodde jag hade kul med. Men känner det mest som tidsfördrivet. Men det är vad jag tycker & känner iaf!

Ha en fortsatt strålande dag!

- idag använder jag appen som jag inte visste fanns, tack V för tips! -

Längtar också till Lördag då ska jag stifta bekantskap, försöka representera mig på ett icke oacceptabelt sätt & ha kul!!!






1 kommentar:

Wiwidesign sa...

Det vill väl inget! Bara om man har nån slsgs fetisch men oavsett så är det inte friskt!