måndag 14 januari 2013

Detaljer och dyrlikt.

Klappat och klart in i minsta detalj, not! 
Men igår skrev jag på kontraktet så nu är det MIN, bara MIN!!!!!
Total jävla lycka..

Massa samtal att ringa bara. Men det glömmer väl inte jag?



Soffan är bestämd, jag har kommit överens med mamma som hjälp.
Så nu idag på min lunch ska jag svänga förbi dom ang leverans datumet..
(hoppas det blir mindre strul i morgon än vad det var igår, fick äta min lunch 15.45 kanske.
Den slank ner då också men att vara hungrig på det där viset, njaaaa)

Fyfan det är inte gratis att flytta!

Också hittat ett vitt sid-bord på Mio som jag vill ha gör mycket.
Måste köpa en ny tvättkorg, som finns på Ikea i plåt.

Ska ge mig ut på second hand jakt också, tro mig!



Idag är det Tisdag. Vi kan kalla det pepp eller ångest tisdag!
Det vet vi först i morgon! :)


Inga kommentarer: