söndag 13 januari 2013

Hur många gånger?

Idag vart jag uppe lika tidigt igen..
Skönt att man hinner med massa innan man börjar jobba!


Hunnit med att städa lite, diska, fixa lunch och veta att jag bara kan komma hem sen och inte behöva röja..
Det blir fika efter jobbet. Hemma hos mig.

I morgon är stora dagen med D! Oj oj oj. Träna innan jobbet måste jag hinna.
För efter jobbet är det bio på schemat. :)

Sen så är jag helt hysterisk nu med att kolla överallt på all typ av inredning.
Vad jag vill ha, hur mycket jag vill ändra på. Haha allt typ.
Vad man ska prioritera och ja you name it!

Jag måste måste måla om i mitt vardagsrum! Det känner man ju direkt att jag inte orkar.
Men det är bara att göra det. Och innan allt är inne!
Får bara knö in allt i mitt sovrum och röja runt hela helgen! :)


Onödigt vetande är att.
LES MISERABLES är en film som jag verkligen vill se. Fan va jag har längtat.

På fredag har den premiär och jag ska givetvis gå på den!
Jag är svag för musikaler. Och att min snygging är med i den är ju grädden på moset.



Ha en bra dag, nu ska jag till jobbet. Och så såg jag att det snöar ute nu :( 


Inga kommentarer: